Heeft er iemand ervaring met het verwijderen en aanbrengen van de lijsten in de ruitrubbers?
Kun je deze makkelijk uithalen en aanbrengen zonder breken en zonder extra gereedschap?
Zou deze graag uithalen voor het herspuiten van de Niva.
Moderator: pietsky
ladanivabelgium schreef:joep, een achter-zijruitje? Is geen doen om die strip er terug in te krijgen. Ik haal ze eruit met strip en monteer ze ook zo terug. Fluitje van een cent. Ik bezorg je wel een rubber met strip als je wil
heb m'n arme dieseltje trouwens ook aangepakt een tijdje geleden
gewoon gespoten met een spuitbus. Is toch maar voorlopig, maar hij is weer netjes en de roest is weg. Zelfs gewoon op straat gedaan, haha. Geen plaats binnen wegens andere Niva
Nu ik eraan denk: ik denk dat Nivasport het wel eens een keertje gedaan heeft (bedoel strip in leggen, he)
Hoe snel leg jij die ruit erin? Ben uur bezig geweest (met een carglass-medewerker)
ladanivabelgium schreef:Hoe snel leg jij die ruit erin? Ben uur bezig geweest (met een carglass-medewerker)
euh....10 minuutjes?
ladanivabelgium schreef:Joep, stop maar met prutsen, ik kom met onze laurenz wel ff af van de week. Hij wil toch met z'n niva rijdenBen je vrijdag al weg op vakantie?
satri schreef:Voor de zekerheid velgensloten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast