Portier slot

Moderator: pietsky

Portier slot

Berichtdoor notDefix » 15 okt 2015, 19:23

Hi,

Een of andere -censuur- heeft het slot van onze rechterportier geforceerd (ik gok met een schroevendraaier). Dit slot werkt nu dus niet meer: van binnen uit kan ik de deur 'op slot' doen, maar van buiten uit krijg ik de sleutel er niet eens meer in. Gelukkig is de rest van het handvat en de deur niet beschadigd.

Ik heb die deur eerder wel eens van binnen bekeken en volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om er een nieuw slot in te zetten. Zijn er dingen die ik over het hoofd zie en moet weten voordat ik twee nieuwe sloten bestel?

groeten,
Jacco
Terug van een reis door Europa.
Reiswebsite bijhouden? probeer TravelJournal.net: uw eigen reisblog, inclusief fotoalbums, kaarten, gps-logs, enz.
notDefix
Lid 2015

Mijn Niva('s): Niva 1.7i, 21214

Re: Portier slot

Berichtdoor Walby » 16 okt 2015, 08:58

is goed te doen

Lees hier even:
viewtopic.php?f=21&t=2995&p=24850&hilit=slot#p24850

Ik hoop dat de tekst genoeg info bied, anders moet ik mijn oude schijven eens na zien of ik de foto's kan terug vinden.
Homo Sapiens non urinat in Ventum
Walby
moddereter

Mijn Niva('s): t' zonneke 1,7 mono 79

Re: Portier slot

Berichtdoor notDefix » 16 okt 2015, 18:00

Thanks! ik ga het eens proberen met de tekst beschrijvingen alleen, het klinkt allemaal redelijk overzichtelijk. Allereerst maar eens zien of ik post op deze camping kan laten komen :-)

Jacco
Terug van een reis door Europa.
Reiswebsite bijhouden? probeer TravelJournal.net: uw eigen reisblog, inclusief fotoalbums, kaarten, gps-logs, enz.
notDefix
Lid 2015

Mijn Niva('s): Niva 1.7i, 21214

Keer terug naar Carrosserie