wiellager kapot

Vering, demping, verhogen, banden/wielen, stuurhuis enz

Moderator: pietsky

wiellager kapot

Berichtdoor Rolduc » 18 okt 2017, 12:10

Beste mensen,

Ik heb een wiellager kapot op het rechter voorwiel van mijn Niva ...
Het wiel heeft een hele tijd zizag bewogen terwijl ik aan het rijden was en om het simpel te houden zal ik zeggen dat als het wiel eraf is alles tot aan de cardan (niet inbegrepen) beschadigd is ... Ik ben de auto bij een garage in de buurt gaan zetten en ondertussen is alles gedemonteerd ... Hij heeft de onderdelen gevonden bij russian4x4.de voor 800 euro ... Dat kan ik mij nu niet veroorloven ... Iedereen weet dat de pensioenen in Belgiƫ de laagsten van de benelux en buurlanden zijn ...
Ik vind dat veel geld en zou graag weten welke shop de beste prijzen heeft voor Lada Niva onderdelen en die snel kan leveren ...
Ik zou graag snel een duidelijke reactie willen krijgen op dit want mijn niva staat zoals ik hier boven schreef gedemonteerd bij de garagist en dat kan geen dagen blijven aanslepen ...
Op 2de hands staat er een rode Niva 1600 met veel onderdelen bij te koop van een zekere " supertramp " in Bottelare ...
Is er iemand die deze persoon kent ? Die er contact kan mee maken ? Want hij beantwoordt onze mail niet ...
Indien er iemand deze onderdelen in zijn garage of zo liggen heeft ben ik voor een redelijke prijs kandidaat koper ...

Mvg,
Roland
Rolduc

Mijn Niva('s): Bordeaux,1.7i,multipoint,LPG,Trekhaak,Roofrack, winch, verstalers, etc ....

Re: wiellager kapot

Berichtdoor Bart Gelan » 18 okt 2017, 14:13

De meeste mensen op het forum kopen hun onderdelen op ladapower. Snelle levering of ophalen in het Antwerpse. Waarschijnlijk vind je hier ook wel iemand die de reparaties voor u wil uitvoeren.

De eigenaar van die rode 1600 ken ik niet.
God schept den dag en Bart plukt hem!
Bart Gelan
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1700 multi '01
1600' 91

Berichtdoor Rolduc » 18 okt 2017, 14:22

Bedankt Bart dat is al iets waar ik misschien iets kan mee doen ....
Rolduc

Mijn Niva('s): Bordeaux,1.7i,multipoint,LPG,Trekhaak,Roofrack, winch, verstalers, etc ....

Berichtdoor A26O4 » 21 okt 2017, 18:02

800 euro lijkt mij wel heel erg veel.

Ladapower heeft veel en heel deftig geprijsd.
Ladapower-europe.com
Zeg maar Pieter als dat makkelijker is.
A26O4
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1600 87
1600 94
2105 91
2101 77

Berichtdoor Rolduc » 21 okt 2017, 18:34

We hebben die " supertramp " uit Bottelare gevonden en hebben bij hem alle benodigde stukken gevonden behalve de lagers die moeten nieuw zijn ... :wink:
Rolduc

Keer terug naar Ophanging & stuurdelen