Beste mensen,
Ik heb een wiellager kapot op het rechter voorwiel van mijn Niva ...
Het wiel heeft een hele tijd zizag bewogen terwijl ik aan het rijden was en om het simpel te houden zal ik zeggen dat als het wiel eraf is alles tot aan de cardan (niet inbegrepen) beschadigd is ... Ik ben de auto bij een garage in de buurt gaan zetten en ondertussen is alles gedemonteerd ... Hij heeft de onderdelen gevonden bij russian4x4.de voor 800 euro ... Dat kan ik mij nu niet veroorloven ... Iedereen weet dat de pensioenen in Belgiƫ de laagsten van de benelux en buurlanden zijn ...
Ik vind dat veel geld en zou graag weten welke shop de beste prijzen heeft voor Lada Niva onderdelen en die snel kan leveren ...
Ik zou graag snel een duidelijke reactie willen krijgen op dit want mijn niva staat zoals ik hier boven schreef gedemonteerd bij de garagist en dat kan geen dagen blijven aanslepen ...
Op 2de hands staat er een rode Niva 1600 met veel onderdelen bij te koop van een zekere " supertramp " in Bottelare ...
Is er iemand die deze persoon kent ? Die er contact kan mee maken ? Want hij beantwoordt onze mail niet ...
Indien er iemand deze onderdelen in zijn garage of zo liggen heeft ben ik voor een redelijke prijs kandidaat koper ...
Mvg,
Roland