Even enkele vraagjes over vehoging. is reeds duizendmaal besproken waarschijnlijk maar zou het simpel willen houden met zo goed als ja en nee vragen.
wat de voorophanging betreft:
-de schotels waar de veer tussen zit, als je deze verhoogd tov de draagarm of chassis met afstand X dan zal de afstand tussen as en wielkast verhogen met 2X en dit omdat de veer ongeveer in het midden van de veerpoot staat : klopt dit?
- er moet ook een afstandstukje tussen de bovenste draagarm en de ball joint geplaatst worden is dit gelijk aan X
wat de achteras betreft:
- de schotels waar de veer tussen zit, als je deze verhoogd tov de draagarm of chassis met afstand X dan zal de afstand tussen as en wielkast verhogen met X
- wel moeten de stangen aangepast worden om de as in het midden te houden en de pont weer pas te krijgen?
- moet de remkrachtverdeler aangepast worden of enkel geregeld?
- hoe weet ik welke schokdempers ik moet bestellen?
zou ongeveer 50mm lift willen bekomen, gewoon omdat het stoer toont is niet direct voor zwaar offroad werk, ga daar later een andere lada voor ombouwen, heb de smaak te pakken. er staan wel schokdempers op de site van lada power voor +50mm maar zou toch eerder een gekend merk kiezen.