Net voor onze vakantie ging het lampje van de remvloeistof branden, ik moest toch naar de garage om een nieuwe accu te halen en ze hebben het wat bijgevuld en zeiden 'dat kan altijd wel eens gebeuren'. (Dat lampje heeft daarvoor zolang ik hem heb nog nooit gebrand!) In de vakantie heb ik nog verschillende keren bij moeten vullen, steeds gedaan zodra het lampje begon te branden. Terug toch maar weer naar de garage, achterrem(men?) lekte(n), remschoen + cilinders vervangen

Nu na anderhalve week en nog geen 50 km blijkt het nog steeds te lekken

Een dag of vier geleden bijgevuld (het reservoirtje was verdorie bijna leeg! dacht nog dat ze misschien vergeten waren te vullen

) maar net was het weer 3-4 cm gezakt.
Natuurlijk ga ik morgen terug, maar kan ik ze misschien nog een tip geven waarnaar te kijken? (Ik begin eigenlijk te twijfelen of ze wel zoveel verstand van Niva's hebben...

)
Er is nog iets, ik zet het hier maar even bij voor het geval het er iets mee te maken heeft (dat zal wel niet maar het is ongeveer in dezelfde tijd begonnen): ik denk steeds een licht schurend geluid te horen (ergens...

), het is constant en alleen niet als de koppeling is ingetrapt. Het is niet heel erg, zelfs zo dat ik me afvraag of ik het me verbeeld. Alleen vraag ik me dat nu al twee maanden af...
Doet dit bij iemand een belletje rinkelen misschien?