Lada Niva 2002 te koop (VERKOCHT)

Forumregels
Het bestuur en ikzelf zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van advertenties op dit forum.
De volledigheid en de juistheid van de verstrekte informatie is volledig de verantwoordelijkheid van de adverteerder.

Lada Niva 2002 te koop (VERKOCHT)

Berichtdoor luckystrike1968 » 15 nov 2017, 20:53

Met pijn in het hart ga ik deze prachtige auto nu toch weg doen. Ik heb er lange tijd met zeer veel plezier (dagelijks!) in gereden en aan gewerkt. De auto is motorisch en mechanisch dan ook uitstekend in orde en loopt als een zonnetje. De Lada is in de afgelopen jaren mechanisch goed gerestaureerd. In juni van dit jaar ben ik ermee naar de Noordkaap geweest en weer terug, zonder grote problemen, 8000 km! (huidige km-stand 120.000)
Grote restauraties; Cilinderkop revisie in 2015, nieuwe versnellingsbak 2016, nieuw achterdifferentieel 2017. Kleinere reparaties; nieuwe mastercylinder koppeling, remmen voor, stuurstang rechtsvoor (midden en linksvoor worden nieuw meegeleverd), nieuwe kachel, radiateur, koplampen en knipperlichten voor, nieuwe panelen binnenkant portieren. Oude versnellingsbak en achterdifferentieel krijg je er gratis bij (die zijn nog prima in orde, zijn slechts preventief vervangen!), evenals een aantal andere, nieuwe, onderdelen (o.a. thermostaat). Bovendien krijg je er 4 15’ velgen bij met grotere banden (215/75), een losse 20liter benzinetank die op het achterraam te monteren is, en 2 zeer stevige, robuuste allesdragers voor op het dak.
De auto is zoals gezegd mechanisch in orde, maar heeft wel laswerk aan het chassis nodig. APK tot februari 2018.

vraagprijs; 2500.

Bij interesse ff mailen, dan stuur ik wat foto's. Auto staat in Den Haag, Nederland.
roger.verbeek@gmail.com of 06-14293737
luckystrike1968

Mijn Niva('s): 1.7I, 2002

Keer terug naar Aangeboden