De niva was letterlijk een paar dagen voor vertrek pas gekeurd na meer dan een jaar stilstand, en heeft geen krimp gegeven tijdens de reis

op wat kleinigheidjes na... distri ketting ratelt, ding piept als een oude matras en de stangen van de carbu zijn 1x losgekomen.
een voertuig van een ander merk had iets meer "probleempjes" , en was dan nog eens trager op de autostrade zelfs bergop

onderweg gestopt in oradour sur glane
dorp dat afgebrand is door de SS en onaangeroerd gelaten als herinnering

:

de Pyreneeën in

de eerste week veel regen/onweer gelukkig meestal s 'nachts dit zorgde wel voor een zeer uitdagende route

jarits met de def/cargo transport

het nivatje, ook al zit de klink van een def op ooghoogte vanuit de niva nergens moeten onderdoen integendeel

wildkamperen op een zanderige stuk kan helemaal anders zijn de dag nadien als het heel de nacht onweert.
lady niva haar tent stond precies in een rivier...
de land rovers hadden zelfs moeite om van de kampeer plek te raken

vettige grond met niets grip lady niva al helemaal niet op baanbanden.
had het steil omhoog geweest of naar de afgrond afhellend, hadden we moeten wachten tot het terug droog was

wel veel plassen

hier wederom land overs sukkelen niva in een keer omhoog, kan ook aan mijn rij capaciteiten liggen natuurlijk

er zijn ook filmpjes van

ook een paar gieren gezien

jarits checkt zijn bouten, er zijn er maar 2 weg

oops ik zat niet aan het stuur... ik parkeer de niva verderop nog veel vakkundiger in de decor

a niva goes where a land rover can't go

ook hier zijn filmpjes en foto's van maar die heb ik nog niet

vakkundige recovery door de cargo truck

zover je kan zien afgebrand heuvel achter heuvel

volgende keer geen kampvuurtjes meer

oud romeins aquaduct

garage art

dit was een kleine selectie van mijn foto's
filmpjes moet ik nog (laten) doen