Zoals de titel van dit topic dus al zegt wil ik in 2017 met mijn echtgenote en dochter met onze Niva naar Togliatti rijden.
De reisweg loopt via Duitsland en Letland. De boot vanuit Travemünde naar Liepaja is reeds al geboekt. Op deze manier is het niet nodig om door Bellarus te rijden en daar ook nog een visum en dergelijke voor nodig te hebben.
Rijden dus tot Travemünde, 28u boot tot Liepaja en dan via Riga naar de Russische grens. Liefst dan net voor de Russische grens slapen om dan 's morgens te kunnen aanschuiven aan de douane, want dit kan blijkbaar wel even duren.
Verder naar Moskou, daar enkele dagen blijven om enkele mensen te zien en dan naar Togliatti om daar rond de 16de juli te zijn. Onderweg zien we wel hoever we rijden en wat we tegenkomen wat de moeite is om te stoppen.
Enkele dagen in Toljatti blijven en dan via Kazan terug naar Moskou.
Hoe en waar we gaan slapen en zo moet nog uitgezocht worden, maar daar is nog tijd voor en hebben we wel Russische hulp voor.
Momenteel gaat de aandacht eerst naar de voorbereiding van de Niva, die moet nu zo snel mogelijk gespoten worden zodat ik er zoveel mogelijk kan mee rijden om te testen welke mankementen er zijn.
Als iemand tips heeft hoor ik het ook graag.