Heeft iemand enig idee hoe er water onder de automat kan komen, zowel bij de chauffeur als bij de passagier (erger bij de chauffeur)? Ik verwijderde de matten en trok de isolatie weg (deze was helemaal doorweekt en had een verdachte geur).
Nicolas, het afloopkanaal van het rooster boven de verwarming was verstopt. Ik heb het open gemaakt. het water opruimen moet je zelf nog doen In 90% van de gevallen met binnenkomend water is dat de oorzaak. Als het nog niet ophoudt nu, zijn de aflopen onder het rubber van de voorruit verstopt
Aha, dank dank, dat is goed. Moet ik nieuwe isolatie plaatsen (nu ligt de rubberen mat onmiddellijk op de bedrading)? Ondertussen al wat zitten knutselen, erg fijn. Ook smeerde ik wat vet op de rubber van de koffer, hier loopt ook water binnen! Mag dat? Jan heb jij ook naar de temp. gekeken? Tijdens het rijden zit deze steeds tussen de 90 en 120°C, dat is redelijk warm. Koelvloeistof veranderen? Of geen probleem?
da is het ding in de motorkap. Als je de motorkap open doet, moet je in dat zwart bakje er onder zijn. Er zit daar een afvoer ding tussen schutboard en kleppen deksel. Dat moet je eens ontstoppen.